FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 
 
 Next-gen'owy Fatal Frame? Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Sunderland




Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:15, 14 Kwi 2007 Powrót do góry

Tutaj napiszcie co wg Was powinien zawierać next-gen'owy FF.Przede wszystkim podzielcie się uwagami na temat gameplay'u.Jaki powiew świerzości przydałby się tej serii, aby kolejne części nie zaczynały nas nudzić.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kirie
Administrator



Dołączył: 11 Kwi 2007
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:46, 15 Kwi 2007 Powrót do góry

Powinni zrobić więcej lokacji bo tych w ff3 trochę mało było. Powinno też być więcej "dworu" np lasów itp. Jak wiadomo ff ma świetnie filmiki (przerwyniki) powinno być ich więcej Smile No i koniecznie Tsukiko Amano musi zaśpiewać piosenke na zakończenie.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gabry




Dołączył: 11 Kwi 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:32, 15 Kwi 2007 Powrót do góry

Eee tam przedewszystkim jakies super duchy,więcej zagadek coś typu jak było w Resident Evil lub Silent Hill,,żeby nietrzeba było tyle sie wracac noi jak w poprzednich częściach klimat i dobry music


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sunderland




Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:59, 15 Kwi 2007 Powrót do góry

Oczywiście powinni najpierw zrobić coś z koszmarną mimiką twarzy (lub jej najzwyczajnym brakiem).Co do samej gry to mam nadzieję, że twórcom uda się utrzymać klimat i nie dojdzie do sytuacji gdzie z horroru zrobi się zręcznościowa pykanka z combos'ami w roli głównej.No i niech następnym razem piosenka w grze będzie mniej popowa.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kirie
Administrator



Dołączył: 11 Kwi 2007
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 9:35, 16 Kwi 2007 Powrót do góry

Pop rockowa piosenka a raczej to sie nazywa jrock .
http://www.youtube.com/watch?v=iQsARc1c3vE To jest teledysk Tsukiko Amano do 3 części czy wygląda ci na teledysk popowej gwiazdeczki? A pozatym ona gra na gitarze elektrycznej, ale zeby nie zmieniac tematu.
Czy ktoś z was wie dlaczego na targach konsolowych nie pokazano traileru do ff4? Wszędzie było napisane, że będzie a tu... nic.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gabry




Dołączył: 11 Kwi 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:31, 17 Kwi 2007 Powrót do góry

Jak FF 4 wyjdzie na Next-Geny to juz będzie starch tom gre odpalic skoro juz w 3 grafika ładnie wyglada i to na PS 2 to co dopiero na NEXT-Genie dobrze by było jak by 4 częśc powstała


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sunderland




Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:16, 25 Kwi 2007 Powrót do góry

Grafika jest ładna, ale nie żadnej rewolucji nie czyni.
Z nowości to życzę sobie zamiast truchciku wprowadzić opcję biegu.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gabry




Dołączył: 11 Kwi 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:51, 29 Kwi 2007 Powrót do góry

No kurde przeciesz w poprzednich częściach tez można biegac co prawda niebiegniesz tak szybko jak Ferrari Enzo,ale tak sobie szybciej sie napewno poruszasz


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Kirie
Administrator



Dołączył: 11 Kwi 2007
Posty: 166
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 19:39, 29 Kwi 2007 Powrót do góry

Tu chodzi też o to, że np w większości horrorów po jakimś czasie bohater się męczy i zaczyna iść, a w ff postacie biegają truchtem to się nie męczą.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sunderland




Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:16, 29 Kwi 2007 Powrót do góry

Tu chodzi o to, że jak ja uciekam przed duchem to wygląda to iście komicznie.Do tego w trakcie biegu przez dłuższy korytarz to se można kawki zaparzyć.Ja nie proszę o sprint, ale przecież horror to walka o przetrwanie, a nie biegi rekreacyjno-krajoznawcze.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gabry




Dołączył: 11 Kwi 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 13:03, 30 Kwi 2007 Powrót do góry

Niewiem fajnie jak by w PZ 4 lokacje zrobili jako takom duzom szkołe coś jakw SH wtedy by było super okna zabite dechami,niedomykajace sie drzwi,długie korytarze i jakies oddgłosy w oddali duchów......


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sunderland




Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:30, 24 Maj 2007 Powrót do góry

Takie lokacje to domena wspomnianego SH.A duże lokacje już były.Przecież Manor of Sleep małe nie było.
Powinni z pewnością wprowadzić więcej zagadek, ponieważ odblokowywanie pieczęci na drzwiach jest już nieco monotonne.A gdyby też tak zrobić inaczej.Pozostawić motyw mieszkania i zrobić z niego bazę wypadową na miasto.Na mieście znajdowały by się miejscówki, w których nasz hero szukałby sobie znanych spraw.Taki motyw, że mamy umowną swonbodę pomiędzy doborem następnej lokacji.Ot teraz możemy wybrać sobie szkołę lub szpital, ale na następny wybór mamy np. jedną z nieodwiedzonych miejscówek i jakiś opuszczony blok.Chyba wiecie o co mi chodzi?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gabry




Dołączył: 11 Kwi 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:32, 24 Maj 2007 Powrót do góry

TAK TAK WIEMY miasto ?? to już było w RE i SH kurde ooo,albo coś jak w Forbidden Siren tak to by było dobre,albo jakiś zamek gdzies na wzgórzu niewiem coś super,hiper,mega strasznego


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Sunderland




Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:09, 26 Maj 2007 Powrót do góry

Nie no ja wiem, że miasto nie jest oryginalnym pomysłem, ale wcale nie mam na myśli biegania po nim jak to miało miejsce w SH.Chodzi mi o w miarę ograniczoną nieliniowość w doborze następnych lokacji.
Co do strasznych motywów, to jest oczywistym, że muszą być bo w końcu to jest horror.Tylko jak te motywy powinny wyglądać?


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Gabry




Dołączył: 11 Kwi 2007
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:47, 26 Maj 2007 Powrót do góry

Niewiem np mogli by ograniczyc troche takich akcji typu,że idziesz nagle BUUUUU coś wylatuje ze ściany za takim czymś nieprzepadam za bardzo mogli by połaczyc motywy z Project Zero 1 i 2 wtedy by na bank GITESOWO wyszło no i z 3 mogli by coś wziąśc noi,żeby te duchy zabardzo,az tak ludzi nieprzypominały jak miało miejsce np w 3,albo w sumie nie z tymi ludźmi może byc Smile


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
 
 
Regulamin